Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La votació ha tirat endavant amb 176 vots a favor, 172 en contra i una abstenció i, a més, es tramitarà com a projecte de llei
El Congrés dels Diputats ha convalidat aquest dijous el reial decret llei de mesures per a pal·liar els efectes de la guerra a Ucraïna, que es tramitarà com a projecte de llei, per 176 vots a favor, 172 vots en contra i 1 abstenció.
La votació ha tirat endavant gràcies al suport d’EH Bildu -al costat de PSOE, UP, PDeCAT, PNB, Més País, Compromís, NC, Teruel Existeix, PRC i BNG-, però sense els vots d’ERC, que ha reclamat al Govern responsabilitats davant el suposat espionatge a líders independentistes. Aquest cas ha estat el motiu pel qual ERC, habitual soci parlamentari de l’executiu central, ha votat en contra.
També el PP, que es debatia entre el no i l’abstenció, s’ha oposat finalment al decret, una vegada que s’ha conegut l’acord del govern amb EH-Bildu, i per la negativa a acceptar cap proposta de les traslladades per Núñez Feijóo a Pedro Sánchez.
El reial decret llei, en vigor des del 31 de març, inclou mesures com la bonificació de 20 cèntims per litre de combustible, la pròrroga de la rebaixa fiscal de l’electricitat o ajudes directes als sectors més afectats pel conflicte.
El Congrés ha aprovat també la tramitació del decret com a projecte de llei, amb el que els grups podran presentar esmenes per a la seva modificació, que seran debatudes i votades.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia