El Congrés dels Diputats aprova definitivament la llei d’amnistia
S'ha aprovat amb 177 vots a favor, quan se'n necessitaven 176. Entrarà en vigor quan sigui publicada al Butlletí Oficial de l'Estat, previsiblement, la setmana que ve
Imatge del Congrés dels Diputats. Foto Congrés
347
El Congrés dels Diputats ha aprovat definitivament la llei d’amnistia. Una vegada es publiqui al BOE quedarà en mans dels jutges, que aixecaran immediatament les mesures cautelars i les ordres de detenció. Els independentistes ho han qualificat de dia històric.
La llei d’amnistia ha estat aprovada, però el matí, no ha estat fàcil. I no només per l’ajustat resultat de la votació. Junts i Esquerra Republicana, qualificaven el dia d’avui d’històric.
La intervenció del líder de VOX, Santiago Abascal, ha començat a escalfar l’ambient.
El diputat socialista, Artemi Rallo, ha defensat la postura del partit davant l’absència de Pedro Sánchez. Just abans es produïa un enfrontament entre els diputats de VOX i els de Sumar.
Finalment, Rallo, ha defensat que Europa, Espanya i Catalunya, han votat sí a l’amnistia.
En acabar ha estat el torn del líder popular, Alberto Núñez Feijóo, que a part de criticar l’absència a l’hemicicle de Sánchez ha titllat la llei d’amnistia de corrupció política.
La llei s’ha aprovat amb 177 vots a favor, quan se’n necessitaven 176. Entrarà en vigor quan sigui publicada al Butlletí Oficial de l’Estat, previsiblement, la setmana que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
EL MÉS LLEGIT
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Els succeïts han tengut lloc a Talis i Cala en Blanes
societat
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa