Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els nous objectius de dèficit i deute han tirat endavant amb 168 vots a favor, 150 vots en contra i 19 abstencions, entre elles la d'Esquerra Republicana, que ha resultat decisiva
El Congrés dels Diputats ha aprovat la nova senda d’estabilitat proposada pel Govern per al període 2020-2023, una passa prèvia per elaborar els pressuposts d’enguany.
Els nous objectius de dèficit i deute han tirat endavant amb 168 vots a favor, 150 vots en contra i 19 abstencions, entre elles la d’Esquerra Republicana, que ha resultat decisiva.
La senda d’estabilitat preveu la reducció progressiva del dèficit públic de l’1,8% previst al 2020 fins al 0,9% per al 2023.
La ministra d’Hisenda María Jesús Montero també ha informat del límit de despesa no financera per al 2020 que se situarà en els 127.609 milions d’euros i donarà “un major marge” a Comunitats Autònomes i Ajuntaments. Ara, la senda d’estabilitat continuarà la seva tramitació al Senat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat