Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Quan es van demanar les llicències estava vigent un pla territorial menys restrictiu
El Consell Consultiu conclou que no hi va haver irregularitats en la construcció de dos mansions a la zona protegida de Punta Gavina, a Formentera. Les cases pertanyen als propietaris de les multinacionals Mango i Ferrovial.
Quan es van demanar les llicències, el 2006, estava vigent un pla territorial insular menys restrictiu que el que s’aprovà posteriorment. En el moment de donar els permisos, es mantingueren les condicions del moment de la sol·licitud.
Aquest informe del Consultiu ha quedat aprovat avui en un ple extraordinari amb l’abstenció del Partit Popular.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata