Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Ha estat un dels anuncis que s'han fet al debat de l'estat de Formentera
El president Óscar Portas ha anunciat la cessió de tres terrenys per a la construcció d’habitatges nous.
Una de les parcel·les que se cedirà serà un terreny ubicat al costat de la caserna de la Guàrdia Civil. El Ministeri de l’Interior hi podrà construir habitatges per als agents de la benemèrita. Això permetrà que el nombre d’efectius a l’illa pugui ampliar-se.
Els altres dos terrenys s’ubiquen a la zona des Pujols i se cediran al Govern, concretament a la Conselleria d’Educació i a l’Ibavi.
Els grups de l’oposició han considerat ‘buits’ aquests anuncis.
En aquest debat de l’estat, el president Portas ha comunicat també l’acord amb el Govern balear, que dotarà de pressupost la institució insular per a la tutela dels menors migrants.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants