Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Són embarcacions on han navegat migrants irregulars i n'hi ha 7 a la costa de la Mola, mentre que al centre de gestió de residus, n'hi ha una cinquantena
Des de Punta Roja fins a s’Estufador, a Formentera. Hi ha set embarcacions de migrants abandonades, segons el vídeo que ha publicat a les xarxes socials una vesina de l’illa, que denuncia l’abandonament d’aquestes barques i la resposta de les administracions públiques. Algunes fa més de 10 mesos que suporten els temporals mentre són envestides contra les roques.
El Consell de Formentera traurà un concurs públic per licitar l’extracció d’aquestes embarcacions amb una barca grua. Així ho ha explicat el director insular de Litoral de Formentera, Asier Fernández, que demanarà una reunió amb la directora insular de l’Estat, Raquel Guasch, perquè el govern central es faci càrrec de la despesa.
Això pel que fa a les embarcacions abandonades a la costa. Pel que fa a les emmagatzemades a la planta de transferència de residus, on n’hi ha més d’una cinquantena, el Consell també proposarà fer-se càrrec de la gestió per dur-les al punt de descontaminació i que l’administració estatal en sufragui el cost.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada