Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Tot i que l'empresa va presentar al·legacions, finalment haurà de pagar aquesta multa
Durant tres dies del mes d’abril el servei intern del Consell de Formentera de veu i dades, contractat amb Vodafone, va quedar inoperatiu.
És per això que l’àrea de Noves Tecnologies de la institució va emetre un informe d’incompliment i tot seguit va interposar una sanció a l’empresa Vodafone per un import de 37.000 euros. Tot i que l’empresa de telefonia va interposar al·legació assegurant que aquests fets eren imputables, haurà de pagar la multa.
Aquest és un exemple de les mancances de cobertura que pateix l’illa. El Consell de Formentera ja hi està treballant per tal de solucionar aquesta problemàtica que afecta la ciutadania. A indrets com el cap de Barbaria, la Mola o Cala Saona, ara mateix la cobertura amb determinats operadors mòbils és totalment nul·la.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid