Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'oposició, amb les absències de Ciutadans i Vox a l'acte, ha criticat la crisi dels menors tutelats i la manca de consens
Fa 41 anys Jeroni Albertí es va convertir en el primer president del Consell de Mallorca. Avui, 4 dècades més tard, la institució ha celebrat el primer any de la desena legislatura. Un any marcadament condicionat per la crisi de la covid-19 i que ha obligat el Consell a revisar els acords de Raixa amb que començà la legislatura per tal de prioritzar l’atenció a les persones i l’estímul als sectors productius.
S’han aprovat 170 propostes, algunes en col·laboració amb ajuntaments, s’ha reforçat l’atenció a les persones i s’han aprovat plans d’obres i serveis municipals per fer obra pública sostenible. La vicepresidenta, Bel Busquets, ha destacat que “hem demostrat que l’esquerra és l’única opció de govern viable”. A més, ha repassat els ajuts al sector primari, al comerç local i a la cultura.
La vicepresidenta segona, Aurora Ribot, ha coincidit en què els esforços s’han de concentrar més que mai a estimular l’economia de Mallorca, però sense deixar les persones en segon pla.
La presidenta Catalina Cladera ha conclòs l’acte garantint que la institució té múscul per afrontar les despeses derivades del coronavirus perquè, ha dit, el Consell té un romanent de 46 milions d’euros.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors