Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El Govern traspassà les competències en Ordenació del Turisme a principis de 2022
PIMEM demana que el decreixement turístic no perjudiqui al lloguer vacacional
Amb el traspàs de competències en matèria d’Ordenació Turística, el Consell de Mallorca va assumir també els 60 llocs de feina que hi depenien. Entre ells, hi ha els 15 inspectors que vetlen pel compliment de la normativa als establiments turístics. Només el mes de gener s’aixecaren 120 actes i s’imposaren multes per un total de 100 mil euros. La majoria foren a habitatges de lloguer vacacional plurifamiliars a zones no permeses.
És una de les tasques principals de l’Ordenació Turística, competència que el Govern va cedir al Consell de Mallorca el passat dia primer de gener. Però no és l’única: precisament aquest divendres la cambra insular ha aprovat el traspàs de la Borsa d’Allotjaments Turístics, el consorci que gestiona la venda de places. Una activitat paralitzada ara per la moratòria del decret llei del turisme que pretén aturar el creixement en aquest àmbit.
El consorci arriba, a més, amb un romanent de 20 milions d’euros fruit de les places venudes fins ara. Uns doblers que, segons Vallori, es posaran a l’abast dels ajuntaments perquè puguin fer obres de millora a través de convocatòries públiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància