Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Es rebaixa 10.000 hectàrees l'àrea autoritzada i atorga als ajuntaments la potestat de donar-ne les llicències
La modificació del Pla territorial de Mallorca, aprovada inicialment avui al ple del Consell, obre la porta a l’expropiació del Castell d’Alaró perquè passi a ser de gestió pública. Aquesta modificació fa referència a la zonificació de parcs fotovoltaics de fins a 4 hectàrees. Es rebaixa de 10.000 hectàrees l’àrea autoritzada i atorga als ajuntaments la potestat de donar-ne les llicències.
Els partits d’esquerra hi han votat en contra, ja que no estan d’acord amb com s’ha duit a terme aquesta zonificació. El Pi s’hi ha abstingut. Una idea que també comparteixen els ecologistes. Principalment, han criticat que només es regulin els parcs de fins a 4 hectàrees i no els més grans.
D’altra banda, el ple ha rebutjat una subvenció al Gremi de llibreters després que Vox, PSIB i Més per Mallorca hi votassin en contra. Una votació que l’esquerra ha dit que era com a protesta per la manca de negociació demostrada per la titular de cultura.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari