24 naus industrials durant 18 anys han operat en situació irregular per ubicar-se en sòl rústic
La comissió d’Ordenació del Territori i Urbanisme de Mallorca va donar aquest divendres llum verda a la modificació puntual de les Normes Subsidiàries de Campos que permet regularitzar la situació del polígon industrial.
El canvi adoba la situació de 24 naus industrials que durant 18 anys han operat en situació irregular per ubicar-se en sòl rústic. Al maig, el ple del consistori campaner va aprovar per unanimitat canviar la qualificació dels terrenys afectats i tornar-los a pintar com a sòl urbà amb l’ús de serveis industrials. El 2006 quan es van començar a construir les naus els terrenys eren urbans i l’ajuntament en va donar la llicència d’obres. Mesos després, però, una sentència del TSJ van tombar totes les normes del municipi del 1998 retornant les parcel·les afectades a sòl rústic on no hi és permès l’ús comercial.
Ara amb el vistiplau del Consell de Mallorca, només falta l’avaluació d’impacte ambiental perquè l’Ajuntament de Campos pugui executar l’aprovació definitiva de la modificació puntual en un ple que no es descarta sigui extraordinari. El PSOE campaner va votar a favor de la conversió, en canvi, el PSOE de Mallorca aquest divendres votà en contra i critica que s’ha fet ”urbanisme a la carta” i en temps rècord.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
El Govern també ha anunciat els noms dels guardonats amb els Premis Ramon Llull d'enguany