Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

L'objectiu és crear fins a 900 places residencials i millorar-ne les condicions dels treballadors
El Consell de Mallorca impulsarà un Pacte per a la Discapacitat en un termini de 4 anys. La presidenta de la institució, Catalina Cladera, i el responsable de l’IMAS, Javier de Juan, s’han reunit amb Foqua per explicar-los el contingut de la iniciativa. Serà la primera d’un seguit de trobades amb entitats del Tercer Sector que mantindrà el Consell per sumar-les al projecte.
L’objectiu principal? Garantir que totes les persones amb discapacitat rebin l’atenció que necessiten. Per poder-ho fer, el Consell ja ha iniciat els tràmits per ampliar en 500 el nombre de places, una xifra que podria créixer fins a les 900 en els propers 3 anys.
Un altre dels eixos serà la millora de les condicions laborals dels treballadors. “Tenir cura dels cuidadors”, diu el Consell, “per millorar el servei”. Tant la presidenta Cladera com el president de l’IMAS han conclòs el dematí visitant la residència Ses Garrigues d’Amunt, a Sencelles, per a persones dependents.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella