Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Els batles de l'illa han firmat el conveni que permetrà incrementar en personal i impulsar la prevenció comunitària
Llorenç Galmés, president del Consell de Mallorca, amb els batles que han signat el conveni.
178El Consell de Mallorca invertirà 27 milions d’euros en els serveis socials de tots els municipis de l’illa, un 20% més que el darrer conveni. Batles de tota Mallorca han signat avui el conveni que els atorga finançament per als serveis socials dels pròxims tres anys, i en destaquen dues línies de finançament: una per incrementar el personal i l’altra per millorar la prevenció.
La intenció és reforçar els serveis en funcionament i arrancar aquestes dues noves línies per millorar la qualitat i arribar a més gent. Molts consistoris no es podrien permetre contractar més personal sense aquest conveni. N’és un exemple l’Ajuntament de Muro, que gràcies a la inversió contractarà un psicòleg per reforçar els serveis socials del poble.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret