Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El conveni implica una reforma de la part antiga de l'edifici
L’Institut Mallorquí d’Afers Socials es farà càrrec, a partir de dissabte, de la gestió de la Residència Miquel Mir d’Inca, un immoble que fins ara administrava l’Ajuntament. El traspàs s’ha realitzat després d’acceptar la continuïtat dels actuals treballadors per part del Consell de Mallorca.
A partir de setembre, es començarà una reforma de la part antiga de l’edifici per millorar les instal·lacions, que en aquests moments es troben obsoletes. Unes obres que tenen un pressupost d’uns 4 milions d’euros.
L’actual estat de la residència provoca que només es pugui utilitzar la meitat de l’ocupació. De les 40 places disponibles, solament se n’utilitzen 20. Mentre es duguin a terme les obres, els usuaris de la residència es reubicaran a la Llar d’Ancians de Palma. Una vegada acabada la reforma, la residència donarà servei a les 40 places que s’ofereixen.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata