Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El conveni implica una reforma de la part antiga de l'edifici
L’Institut Mallorquí d’Afers Socials es farà càrrec, a partir de dissabte, de la gestió de la Residència Miquel Mir d’Inca, un immoble que fins ara administrava l’Ajuntament. El traspàs s’ha realitzat després d’acceptar la continuïtat dels actuals treballadors per part del Consell de Mallorca.
A partir de setembre, es començarà una reforma de la part antiga de l’edifici per millorar les instal·lacions, que en aquests moments es troben obsoletes. Unes obres que tenen un pressupost d’uns 4 milions d’euros.
L’actual estat de la residència provoca que només es pugui utilitzar la meitat de l’ocupació. De les 40 places disponibles, solament se n’utilitzen 20. Mentre es duguin a terme les obres, els usuaris de la residència es reubicaran a la Llar d’Ancians de Palma. Una vegada acabada la reforma, la residència donarà servei a les 40 places que s’ofereixen.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols