Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els clubs menorquins donen suport absolut a la institució
El Consell de Menorca amenaça, com a últim recurs, d’organitzar una competició paral·lela a l’oficial, si la Federació Balear de Futbol insisteix a suprimir finalment el codi ètic que s’aplica des de 2003 en les categories benjamí i aleví del futbol menorquí.
Així ho ha fet saber el conseller d’Esports, Miquel Company, a la reunió celebrada aquest dilluns capvespre per les parts a es Mercadal. Els clubs de l’illa han donat suport al Consell, que ha encarregat un informe jurídic a un expert.
Des de la Federació deixen clar que no donaran marxa enrere. Asseguren que establir una classificació d’una competició federada al marge de la reglamentada per la Llei de l’Esport Balear i de la pròpia FIFA és il·legal.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor