La consellera Maite Medrano assegura que continua en contra dels comptes, però s'ha abstingut per "no fer-li el joc a l'esquerra"
Moment de la votació dels comptes per aquest 2025 al Consell de Menorca. Foto Consell de Menorca
208El ple del Consell de Menorca ha aprovat aquest dilluns els pressupostos de la institució per aquest 2025. Els comptes, de 181 milions d’euros, han tirat endavant amb els vots a favor del Partit Popular (6), els vots en contra de PSOE i Més per Menorca (6) i l’abstenció de la consellera de Vox, Maite Medrano. Un empat que ha obligat al president, Dolfo Vilafranca, a fer ús del vot de qualitat.
Vox, que en l’aprovació inicial dels comptes va votar en contra, s’ha abstingut en aquesta ocasió tot i assegurar que s’hi oposa, però “no vol fer-li el joc a l’esquerra” amb el seu vot negatiu.
En una sessió marcada pels retrets, PSOE i Més per Menorca han criticat els canvis d’opinió de Vox i la manca de diàleg del PP. Els populars, per la seva banda, han defensat que han actuat amb responsabilitat.
Són els primers comptes que aprova el PP en l’actual mandat. L’any passat es van haver de prorrogar els anteriors, elaborats pel tripartit d’esquerres.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"