Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El conseller de Medi Ambient de Menorca, Simón Gornès, diu que la dimissió dels seus càrrecs a l'Ajuntament de Maó és una decisió que "l'honora"
Mateu Aínsa deixa l’acta de regidor, però manté el càrrec de director insular. El Consell de Menorca, de fet, ha ratificat avui Aínsa en el càrrec i ha confirmat que no té intenció de cessar-lo. Assegura que els incidents protagonitzats la setmana passada pertanyen a l’àmbit privat i que estan satisfets amb la seva feina.
El conseller de Medi Ambient, Simón Gornès, de qui depèn directament, ha dit que Aínsa ha assumit les conseqüències dels fets desafortunats que va protagonitzar dimitint dels seus càrrecs a l’Ajuntament de Maó. Una decisió, ha afegit, que l’honora.
Per tant, allà on no exercirà més Aínsa és a l’Ajuntament de Maó. Demà s’asseurà per darrera vegada a la sala de plens. Mateu Aínsa ha dimitit per la polèmica generada arran de la seva actitut durant les festes de Sant Jaume, a Es Castell. El polític va increpar un treballador municipal i també va tenir un incident a un bar de Maó que va obligar a intervenir la Policia Nacional.
Més per Menorca ha reaccionat aquest matí a la dimissió del portaveu del PP a l’Ajuntament de Maó. Considera “una vergonya” que el president del Consell, Dolfo Vilafranca, el mantengui encara en el seu càrrec de director insular”.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç