El projecte consisteix en la museïtzació i adequació del centre de recepció de visitants del Palau Reial de Palma
196
El Consell de Ministres ha aprovat aquest dimarts una inversió d’1,6 milions d’euros per rehabilitar el Palau de l’Almudaina. A proposta del Ministeri de Turisme, el projecte consisteix en la museïtzació i l’adequació del centre de recepció de visitants del Palau Reial de Palma. Aquesta inversió forma part d’un pla de Patrimoni Nacional dotat amb més de 20 milions d’euros, que també serviran per reformar El Escorial a Madrid o el Monestir de San Jerónimo de Yuste, a Extremadura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura