Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Descarten suprimir més llits legals i asseguren que ara s'han de davallar els il·legals
El Consell d’Eivissa suprimirà 9.000 places turístiques a petició de la Federació Hotelera Pitiüsa. La institució inclourà ara aquesta petició dins el Pla d’Intervenció en Àmbits Turístics, el Piat.
Tot i que el Consell ja apostava per aquesta eliminació de la borsa de places que han anat donant-se de baixa, diuen que no ho haurien fet sense el sector. D’aquesta manera, Eivissa es queda amb les 80.000 places hoteleres i les 20.000 d’habitatges turístics que té actualment. Tant el Consell com els hotelers descarten decréixer més en places legals, a banda de la supressió d’aquestes 9.000, però sí que creuen que han de davallar les il·legals.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general