Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
També reclama als governs balear i espanyol una baixada d'impostos relacionats amb el combustible i la llum, i la posada en marxa del Règim Fiscal Especial
El Consell d’Eivissa reclama al Govern de Francina Armengol i al de Pedro Sánchez rebaixes fiscals i mobilitzar recursos públics perquè l’activitat i la cadena de distribució no s’aturin i perquè no s’encareixi el producte final.
El president del Consell, Vicent Marí, s’ha reunit amb representants dels 5 consistoris de l’illa i la Mesa de Diàleg Social per definir mesures d’actuació a curt termini. La principal: que no aturi el sector primari i que l’increment de costos no es tradueixi en un encariment del preu del producte final. La insularitat també fa vital el sector transports.
Als governs, balear i espanyol, es demana la baixada d’impostos sobretot els relacionats amb el combustible i la llum, i la posada en marxa del Règim Fiscal Especial. Sobre la taula també rebaixar impostos com el rebut de fems amb fins a 4,3 milions d’euros, o suplementar Plans de Prestacions Bàsiques dels Ajuntaments.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia