També reclama als governs balear i espanyol una baixada d'impostos relacionats amb el combustible i la llum, i la posada en marxa del Règim Fiscal Especial
El Consell d’Eivissa reclama al Govern de Francina Armengol i al de Pedro Sánchez rebaixes fiscals i mobilitzar recursos públics perquè l’activitat i la cadena de distribució no s’aturin i perquè no s’encareixi el producte final.
El president del Consell, Vicent Marí, s’ha reunit amb representants dels 5 consistoris de l’illa i la Mesa de Diàleg Social per definir mesures d’actuació a curt termini. La principal: que no aturi el sector primari i que l’increment de costos no es tradueixi en un encariment del preu del producte final. La insularitat també fa vital el sector transports.
Als governs, balear i espanyol, es demana la baixada d’impostos sobretot els relacionats amb el combustible i la llum, i la posada en marxa del Règim Fiscal Especial. Sobre la taula també rebaixar impostos com el rebut de fems amb fins a 4,3 milions d’euros, o suplementar Plans de Prestacions Bàsiques dels Ajuntaments.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres