Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La institució hi vol reduir la sinistralitat: en 10 anys hi ha hagut 37 accidents, un de mortal
El Consell de Mallorca aprovarà demà el projecte de reforma de la carretera d’Algaida a Llucmajor. El projecte, amb un pressupost de prop de 15 milions, recupera l’antic camí entre els dos municipis per reconvertir-lo en un vial cívic per a vianants i ciclistes i millora la seguretat en una via considerada perillosa. Es tracta d’una carretera molt transitada (hi passen 6.000 vehicles cada dia).
Demà s’aprovarà en consell executiu el projecte i s’iniciaran els tràmits per tirar endavant aquesta obra, que consistirà a doblar l’amplada de la via, que passarà dels cinc metres i mig als onze metres. Es pretén així reduir la sinistralitat en aquesta carretera, que en els darrers deu anys ha registrat 37 accidents i un mort.
El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, ha fet aquest anunci juntament amb el conseller de Territori, Mobilitat i Infraestructures, Fernando Rubio, i les batlesses d’Algaida i Llucmajor, Margalida Fullana i Xisca Lascolas. El Consell estima que les obres començaran a mitjan legislatura.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca