Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Si invalidar el concurs suposa més costos a la institució insular que continuar endavant, es faran les adjudicacions definitives als que les varen guanyar de manera provisional
El pròxim 26 de novembre els quiosquets de platja de Formentera hauran d’estar desmuntats perquè s’acaba l’autorització temporal de Costes. El Consell de Formentera analitza un informe jurídic que ha encarregat a la UIB per veure si s’invalida l’adjudicació provisional que es va fer a l’abril del 2022 i convoca un nou concurs.
Si invalidar el concurs suposa més costos a la institució insular que continuar endavant, es faran les adjudicacions definitives als que les varen guanyar de manera provisional. Juanjo Costa és un d’ells i no entén que dues temporades després encara no se n’hagin fet les adjudicacions definitives.
Durant les darreres dues temporades s’han fet dues pròrrogues i els antics concessionaris han regentat els quiosquets. Quan i qui els tornarà a obrir és una incògnita.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària