Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Alerta als hotelers, però que la tendència d'allotjament està canviant a establiments petits i d'interior
El Consell de Menorca reconeix un descens de turistes per aquesta temporada alta, però adverteix als hotelers que hi ha un canvi de tendència en les preferències d’allotjament per hotels més petits i d’interior.
Ho ha dit aquest dilluns la consellera de Promoció Turística, Maite Salord. Ha recordat, també, l’impacte de les destinacions competidores, i que només poden combatre diferenciant el producte que ofereix Menorca, centrat en la Reserva de Biosfera.
Quant al mercat britànic, ha recordat que s’ha millorat la connectivitat aèria per impulsar aquest turisme tot l’any, i també l’alemany.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor