Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Començarà amb dues classes de 20 alumnes cadascuna
El Conservatori disposarà de 40 places pels estudis elementals de dansa per al curs 2018-19. Una demanda històrica i creixent en els darrers anys que a la fi ha trobat resposta per part d’Educació. I és que en una enquesta realitzada a finals del 2017, en la qual participaren 98 alumnes de primària de diferents centres d’Eivissa, 87 donaren suport a la proposta.
Es preveu que el curs que ve comenci amb dues classes de 20 alumnes cadascuna, amb exàmens d’accés previs.
El conservatori hi destinarà 4 aules teòriques i 2 espais de pràctica. I es preveu que inicialment es comenci amb dos professors, 1 de dansa clàssica i un altre d’espanyola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat