Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Un recorregut que ens durà des del mirador de l'Ajuntament fins al carrer de Santa Maria
Les obres des Revellí ja estan en marxa des de fa uns dies. Amb un termini de duració de 8 mesos, té un pressupost de quasi 300.000 euros dels fons europeus per aquesta primera fase del projecte.
Es Revellí és l’últim semibaluard que quedava per rehabilitar, amb més de 1000 metres quadrats de terreny passarà a ser un nou racó de molt d’interès pels seus visitants.
Aquest nou recorregut es podrà començar des del mirador de l’Ajuntament d’Eivissa, continuarà darrere del Soto del mirador, des d’on podrem gaudir de les vistes i finalment es connectarà a través d’una passarel·la amb el carrer Santa Maria, que també serà rehabilitat en la segona part del projecte de cara a l’any 2023.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural