62 efectius fan feina dia i nit per ajudar en les feines de neteja i reconstrucció
El contingent balear desplegat a València treballa principalment en l’extracció d’aigua i fang dels nuclis urbans de Paiporta i Alfafar. S’ha instal·lat un centre de control operatiu a Sedaví per coordinar els més de 60 efectius balears desplaçats.
La feina dels efectius balears desplegats a València s’ha organitzat en 3 contingents que es rellevaran cada 5 dies. En el primer operatiu, que fa feina dia i nit, hi participen 62 efectius, entre professionals i voluntaris de protecció civil. La seva tasca principal és ajudar en l’extracció d’aigua i fang dels nuclis urbans d’Alfafar i Paiporta.
També ajuden en la recerca de víctimes en soterranis i en l’extracció de cotxes. A Albal, a 3 quilòmetres de Paiporta, avui hi han intervingut policies locals desplaçats des d’Eivissa.
En pròxims contingents, l’equip es reforçarà amb professionals de suport psicològic. També s’han duit a la zona 27 vehicles. I es coordina l’assistència sanitària del sector, així com personal addicional que se’ls assigna.
Des de la seu de l’112 a les Balears, es coordina tot l’operatiu, per organitzar els relleus i atendre les necessitats que vagin sorgint. Es preveu que el contingent balear treballi a la zona durant 15 dies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern