Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Enrique Castro també col·labora amb el grup de Salut Global i Desenvolupament Humà Sostenible de la UIB
Els pacients vulnerables i aquells que pateixen precarietat són per a Enrique Castro, infermera al sistema públic de Salut d’Anglaterra i membre assessor de l’OMS en prevenció i control d’infeccions, els que més han patit la pandèmia. “El coronavirus no és racista, però sí ho és el sistema sociosanitari”, assegura.
La vacuna ha demostrat la seva eficàcia però, per aquest expert en malalties infeccioses, aquesta eina ha d’anar acompanyada d’altres mesures no farmacològiques.
Castro col·labora amb el grup de Salut Global i Desenvolupament Humà Sostenible de la UIB i reclama el lloc de les infermeres. Recorda que, segons càlculs de l’OMS, al 2035 faltaran 13M de treballadors sanitaris al món.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo