Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Milers de persones s'han concentrat al carrer per reviure, de prop, una experiència infernal
El centre de Palma s’ha convertit en l’inframon per una nit. Milers de persones s’han concentrat al carrer per reviure, de prop, una experiència infernal.
Amb les expectatives ben altes. La gent guardava els millors llocs, almanco, una hora abans de començar la bauxa. Preparats per l’arribada dels dimonis. Els tambors sonant, el foc i les flames a punt i els dimonis sortint de les portes de l’infern. El correfoc de Sant Sebastià arranca puntual i la multitud, també se suma a la festa. A la plaça de la Reina, les bèsties de foc inauguren un nou escenari d’emocions fortes.
Un any més, les festes de Sant Sebastià han arribat al final de la forma més explosiva amb el correfoc i els dimonis. La participació activa de 516 persones i més de 269 quilos de pólvora ho han fet possible.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals