Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Pau Sánchez i Danny DeVega plasmen en 90 segons les mostres d'amor que ajuden a cuidar els oblits
Els mallorquins Pau Sánchez i Danni DeVega han guanyat el certamen “Echar un cable en 90”, un concurs de curtmetratges de 90 segons organitzat per Iberdrola i Cultura Inquieta amb motiu del Dia de la Salut Mental.
La premissa era parlar en un minut i mig de salut mental i dels lligams invisibles que ens sostenen. La protagonista invisible de Cuentagotas és una padrina que s’oblida de les coses. El seu net li va deixant notes, tota una mostra d’amor en aquesta situació delicada que tots dos coneixen bé per les seves padrines.
Aquest premi està dotat amb 2.000 euros que invertiran a continuar creixent i formant-se amb la seva productora DeVega, que camina amb fermesa en el món audiovisual.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat