Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
D'acord amb el Ministeri, a Balears s'han detectat 57 nous casos en els últims 14 dies i 17 en l'última setmana
EFE/ Daniel Pérez
299El Ministeri de Sanitat no ha rebut la notificació de cap nou positiu en les últimes 24 hores a Balears, on s’acumulen 2.249 casos de coronavirus des de l’inici de la pandèmia.
Es tracta de dades que difereixen dels que ha facilitat el Govern balear, atès que segons ha indicat la Conselleria de Salut, seguint els nous criteris de comptabilització del Ministeri aquells casos notificats al Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries exclouen les 105 serologies positives anteriors a l’11 de maig.
D’acord amb el Ministeri, a Balears s’han detectat 57 nous casos en els últims 14 dies i 17 en l’última setmana. A més, s’han registrat 18 casos diagnosticats amb inici de símptomes fa 14 dies i cinc van començar a sofrir-los fa una setmana.
D’altra banda, Sanitat ha comunicat que des de l’inici de la pandèmia 1.174 persones han precisat d’hospitalització a les Illes, una d’elles durant l’última setmana, de les quals un total de 169 han requerit ingressar a l’UCI.
Així mateix, un total de 224 persones han mort a l’arxipèlag a causa de la COVID-19, cap en les últimes 24 hores, segons el Ministeri.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors