Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Es va dissenyar una representació més immersiva que mai
La passió i l’emotivitat il·luminaren, aquest dissabte, el Davallament de Felanitx. Enguany, que han celebrat el 50è aniversari de l’escenificació, hi varen destacar nombrosos canvis. La representació es va ampliar, per primera vegada, a sis espais diferents, a la plaça de sa Font de Santa Margalida i sense abandonar el replà i l’escala de la parròquia de Sant Miquel.
S’incrementà també el nombre d’actors i actrius fins a prop de 160, que feren del Davallament un espectacle més dinàmic i immersiu que mai. A més, enguany també s’ha estrenat nova música, obra del felanitxer Joan Martorell.
Aquest Davallament ja és una tradició que atreu i emociona nombrosos veïns i visitants de la zona, que es traslladaren als darrers dies de vida de Jesús. Una representació que es va poder seguir en directe per IB3 Televisió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural