Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'increment de pressupost per a l'IMAS enfronta PP i Vox
L’acolliment de menors no acompanyats ha centrat bona part del Ple del Consell de Mallorca d’avui. S’han presentat tres mocions i una modificació de crèdit per incrementar el pressupost a l’IMAS. Increment que ha provocat un enfrontament entre socis de govern.
Tot i això, l’increment de pressupost finalment ha tirat endavant amb els vots a favor de PP i PSOE i l’abstenció de Més per Mallorca.
To, en un ple que ha començat amb la presa de possessió del conseller de Més per Mallorca, Biel Payeras, en substitució de Jaume Alzamora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen