Ha reduït el nombre de carrers inclosos en la zonificació
El decret de turisme responsable modifica les zones afectades de Calvià, a proposta de l’Ajuntament, que ha reduït el nombre de carrers inclosos en la zonificació.
El decret prohibeix el consum d’alcohol a la via pública a les zones afectades, a excepció de terrasses o zones legalment habilitades, amb multes d’entre 500 i 1.500 euros. Els establiments que venen alcohol hauran de continuar tancant entre les 9 i mitja del vespre i les 8 del matí.
El decret destina una partida de 16 milions d’euros anuals, procedents de l’impost de turisme sostenible per millorar la inspecció i seguretat, i per campanyes de conscienciació. La regulació té un període màxim de vigència fins al 31 de desembre del 2027.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros