Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Després de rebre crítiques del Gremi de Margers, el batle, Nadal Torres, defen que ho varen fer tot bé i assenyala que estan negociant quines millores s'hi duran a terme
587
Fa pocs mesos que es va construir una paret, suposadament mitjançant la tècnica de pedra en sec, a Valldemossa i ara ja es comença a esbaldregar. Es troba al caminet per a persones que van a peu i que va fer construir l’Ajuntament paral·lel a la carretera, entre la urbanització de l’Arxiduc i el poble. Al seu moment, el Gremi de Margers va denunciar que aquesta obra no complia “cap dels principis de la construcció de pedra en sec”.
Ara, el departament de Patrimoni del Consell de Mallorca ha explicat a IB3 notícies que ha demanat que es refaci la part alta del mur. També que estudien aplicar algun material per aguantar les pedres de la part de baix del paretó. Al seu torn, el batle de Valldemossa, Nadal Torres, ha explicat que estan negociant quines millores s’hi duran a terme, i assegura que ells ho varen fer tot bé.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància