Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Després de rebre crítiques del Gremi de Margers, el batle, Nadal Torres, defen que ho varen fer tot bé i assenyala que estan negociant quines millores s'hi duran a terme
459
Fa pocs mesos que es va construir una paret, suposadament mitjançant la tècnica de pedra en sec, a Valldemossa i ara ja es comença a esbaldregar. Es troba al caminet per a persones que van a peu i que va fer construir l’Ajuntament paral·lel a la carretera, entre la urbanització de l’Arxiduc i el poble. Al seu moment, el Gremi de Margers va denunciar que aquesta obra no complia “cap dels principis de la construcció de pedra en sec”.
Ara, el departament de Patrimoni del Consell de Mallorca ha explicat a IB3 notícies que ha demanat que es refaci la part alta del mur. També que estudien aplicar algun material per aguantar les pedres de la part de baix del paretó. Al seu torn, el batle de Valldemossa, Nadal Torres, ha explicat que estan negociant quines millores s’hi duran a terme, i assegura que ells ho varen fer tot bé.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins