Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La família de Franco serà avisada amb 48 hores d'antel·lació
Les restes de Franco seràn exhumades abans del dia 25 d’octubre. Aquest ha estat el termini fixat pel govern central en funcions per treure les restes del dictador del Valle de los Caídos. La vicepresidenta del govern en funcions, Carmen Calvo, ho ha comunicat a la roda de premsa posterior al Consell de Ministres.
La família de Franco serà avisada amb 48 hores d’antel·lació. La discreció és una altra de les coses que l’executiu té molt present, segons ha dit.
Per aquest motiu, els mitjans de comunicació no podran entrar a la Basílica. Sí que ho podrà fer, però, la familia del dictador.
El TC diu que l’Executiu està autoritzat a exhumar les restes de Franco
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals