Diu que permetrà aconseguir el 40 per cent del consum de l'aeroport de Palma
El director de l’aeroport de Son Sant Joan afirma que el parc fotovoltaic de Son Bonet és un bon pla i continuarà endavant. Tomás Melgar diu que permetrà aconseguir el 40 per cent del consum de l’aeroport de Palma. Assegura que, a Son Sant Joan, no hi ha espai per tantes plaques solars. De moment, només es podran situar sobre l’edifici de l’aparcament. El Govern reconeix que AENA pot continuar amb el projecte, perquè els terrenys són seus. En algun moment, però, hauran d’asseure’s a negociar si volen completar-lo.
Cort acusa AENA de fer-los “xantatge” amb el tramvia de Palma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa