Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Una peça en la qual l'escriptor repassa 'sense pèls a la llengua' el seu pas per Eivissa entre els anys 1970 i 1984
L’auditori Can Ventosa de Vila ha acollit la presentació del documental ‘Antonio Escohotado’. Aquest forma part de la sèrie ‘Ibiza Habla’ de Samaj Moreno.
Una peça en la qual l’escriptor repassa ‘sense pèls a la llengua’ el seu pas per Eivissa entre els anys 1970 i 1984, on arribà amb una plaça de funcionari i d’on partí, després d’haver fundat la discoteca Amnèsia, per ingressar a la presó d’Albacete en veure’s involucrat en un cas de tràfic de drogues amb la màfia.
Un treball sorgit d’una entrevista de 8 hores, gravada el passat desembre as Pou des Lleó, indret triat per Escohotado per tornar a viure a Eivissa.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats