X

Pel febrer s’estrenarà a Palma el musical més exitós de la història: el Fantasma de l’Òpera

L'Auditorium de Palma acollirà l'espectacle protagonitzat per Ana San Martín i Diego Diges

26/11/2025

Pel febrer s’estrenarà a Palma el musical més exitós de la història: el Fantasma de l’Òpera

33

El musical més exitós de tots els temps, el Fantasma de l’Òpera, arribarà a l’Auditorium de Palma entre el 27 de febrer i el 8 de març. Ana San Martín i Daniel Diges protagonitzen la història del misteriós emmascarat enamorat de la soprano Christine Daaé.

Un espectacle amb una escenografia barroca molt cuidada i de gran exigència vocal. “Sempre havia volgut fer el paper de Christine i m’ha arribat quan menys m’ho esperava”, ha explicat San Martín avui en roda de premsa. “A més del repte vocal, és també un repte emocional, ens obrim en canal perquè tot flueixi d’una manera molt profunda”, afegeix la soprano gallega. Daniel Diges interpreta el Fantasma, “un personatge que ho té tot: debilitat, maldat, feblesa…”.

Més de 90 persones fan possible aquest espectacle, l’única versió autoritzada pel mateix autor, Andrew Lloyd Webber, qui supervisa tots els detalls de la producció.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT