CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Aquest divendres i dissabte, dos concerts gratuïts centrats en la música de cambra
El Festival de Música de l’Almudaina torna aquest divendres a Palma amb la seva 11a edició però ho fa amb un format més reduït, amb tan sols dos concerts, a causa de la falta de patrocinadors.
Enguany només hi col·laboren l’Ajuntament de Palma i l’Institut Polonès de Cultura. Divendres obrirà el festival la soprano polonesa Úrzula Bardlòwska, amb el pianista Francisco Soriano. I dissabte actuaran Ana María Valderrama al violí i Luis del Valle al piano.
El programa d’enguany estarà centrat en la música de cambra, amb composicions de Chopin o Manuel de Falla. Els dos recitals tindran lloc al pati d’honor de l’Almudaina, i seran gratuïts per als 700 assistents.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els fets han ocorregut aquest dijous a la nit
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments