L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Aquest divendres i dissabte, dos concerts gratuïts centrats en la música de cambra
El Festival de Música de l’Almudaina torna aquest divendres a Palma amb la seva 11a edició però ho fa amb un format més reduït, amb tan sols dos concerts, a causa de la falta de patrocinadors.
Enguany només hi col·laboren l’Ajuntament de Palma i l’Institut Polonès de Cultura. Divendres obrirà el festival la soprano polonesa Úrzula Bardlòwska, amb el pianista Francisco Soriano. I dissabte actuaran Ana María Valderrama al violí i Luis del Valle al piano.
El programa d’enguany estarà centrat en la música de cambra, amb composicions de Chopin o Manuel de Falla. Els dos recitals tindran lloc al pati d’honor de l’Almudaina, i seran gratuïts per als 700 assistents.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues