Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
S'han programat una quarantena de funcions fins diumenge
Un grup d’homes visqueren a Groenlàndia durant els anys cinquanta del segle passat. Homes durs i solitaris, avesats a conviure amb el clima hostil de l’Àrtic. De la seva història que va recollir l’escriptor danès Jørn Riel sorgeix l’obra Rumores árticos, de la companyia canadenca ‘La ruée vers l’or‘. Una història antiga, però amb pinzellades d’actualitat que anit passada va donar el sus a la Sala Petita del Teatre Principal de Palma a la vint-i-setena edició del Festival Internacional de Teresetes de Mallorca. Un festival més que consolidat que no deixa d’atreure nou públic.
Per això, de les vint companyies que hi participen, més d’una desena són illenques, quan a la primera edició només n’hi havia una. Fins al diumenge, el festival ha programat una quarantena de funcions. Bona part a Palma, però també a la part forana i fins i tot a Menorca. De fet, Rumores árticos es representarà demà al Teatre des Born, a Ciutadella.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general