Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Segons un estudi de l'UAB, si es legalitzàs el cànnabis a Espanya, l'Estat ingressaria 3.312 euros
El cànnabis ja és una substància legal al Canadà. Fa una setmana que se’n va legalitzar el consum recreatiu. L’Estat regula els comerços que poden vendre’n, sempre a majors d’edat. Això ha obert el debat també a Europa. De moment, cap país l’ha legalitzat.
El fiscal antidroga de Balears, Adrián Salazar, ha participat a les jornades sobre actualitat en addiccions celebrades al Parc Bit de Palma. Considera que el debat sobre la legalització del cànnabis sovint es frivolitza, però reconeix que deixar les coses com estan tampoc arregla la situació.
Segons un estudi de la Universitat Autònoma de Barcelona, si a Espanya es legalitzàs el cànnabis, l’Estat ingressaria 3.312 milions d’euros en impostos i cotitzacions a la seguretat social. El mercat negre no desapareixeria, però quedaria reduït a un 15% del total.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució