Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Enguany l'entitat ha hagut de reorientar 9 dels projectes per combatre la pandèmia
La pandèmia de la Covid-19 ha obligat a reorientar del Fons Mallorquí de Solidaritat. Alguns estaven destinats a proporcionar accés a l’aigua, l’habitatge i l’educació i a millorar les condicions socials de la dona. La crisi sanitària ha obligat a destinar part dels recursos a prevenir i combatre la malaltia.
Els 185.000 euros que tenia enguany el Fons per a projectes d’emergència es van exhaurir al juny, i tots ells es van destinar a la lluita contra la pandèmia arreu del món.
El mes de desembre es presentaran els projectes per al 2021. L’entitat mallorquina fa una crida perquè no tots estiguin relacionats amb la pandèmia; això suposaria aturar processos que tenen en marxa com per exemple l’accés a l’aigua potable (projectes que es poden allargar 5 anys) o la millora social de la dona.
Enguany, el pressupost del Fons Mallorquí ha estat d’1.900.000 euros. Encara no saben si l’any que ve se’ls retallarà. Però recorden la necessitat de fer feina en origen, perquè la gent no tengui necessitat de fugir del seu país cercant una vida digna.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció