Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
CD Eivissa i Penya golegen i Andratx suma un valuós punt a Cerdanyola
El Formentera no ha aprofitat la derrota del líder, el Terol, i ha caigut de manera sorprenent a casa contra el Brea. Un gol de Marcos Cuenca a la segona meitat ha condemnat els pitiüsos, que han entrat en una inexplicable caiguda lliure i han sumat només 4 punts dels últims 18.
El Formentera és tercer i l’acompanya en zona de play-off el CD Eivissa, que ha sumat una golejada de prestigi al camp de l’Espanyol B. El pitxitxi Juan Delgado ha obert la llauna al primer temps. Després, Pepe Bernal ha netejat les teranyines de l’escaire perica de falta. I ja a l’últim minut, el filial blanc-i-blau s’ha fet el tercer en pròpia porta. Els vermells són ja a només 3 punts del lideratge en una classificació ajustadíssima.
Tot just per darrere els de Vila és la Penya, que per fi s’ha retrobat amb ella mateixa i ha golejat el Badalona. Un gran gol d’Arnau Ortiz ha inagurat la festa. Poc després, una altra bona acció individual, ara de Chinchila, es convertia en el dos a zero. I Joan Piera, que ha reaparegut després de la seva lesió, ha tancat el marcador.
I també aferrissada és la lluita per la permanència. L’Andratx s’ha avançat al minut 80 al camp del Cerdanyola amb una diana de Gerard Bonet; però, tot seguit, els catalans han igualat evitant que els andritxols surtin del descens.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases