Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Denuncien l'"opacitat" de les reunions de les taules de treball i reclamen al Govern que actuï en vista ja a la pròxima temporada
Va ser el maig passat quan el Govern constituí el Pacte Social i Polític per la Sostenibilitat de les Illes, en els àmbits econòmic, social i ambiental. I així com s’està desenvolupant la feina no convenç el Fòrum de la Societat Civil, que es mostra, diuen, desconfiat i pessimista amb el resultat del procés. Fins i tot, afirmen, es podrien replantejar la seva participació en les taules de feina. Espais de debat i negociació en què, lamenten, la societat civil està infrarepresentada.
El Fòrum reclama al Govern que adopti mesures ja en vista a la pròxima temporada: relacionades amb l’aeroport, el port i les carreteres. Les mesures que tenen a veure amb l’aeroport són, entre altres, la prohibició de jets privats o que Son Santjoan romangui tancat al vespre, fins a les 6 del matí. Quant al port, reclamen que es torni a acordar la limitació de creuers, en aquest cas, a un al dia, amb un màxim de 4.000 creueristes. I, pel que fa a les carreteres, que es fixi un màxim de 25.000 cotxes de lloguer a l’illa de Mallorca.
Però el Fòrum de la Societat Civil també proposa donar de baixa les places turístiques dels hotels obsolets i la creació de mil habitatges destinats a la classe treballadora. Mesures que asseguren que ja es poden posar en marxa.
Bukmekerlik va kazino Mostbet Uz Kirish mavzusiga oid kalit so‘zlar bilan to‘la, ammo haqiqiy kirish havolasi yoki login ma’lumotlarini oshkor qilmaydigan, xavfsiz va javobgar tahririy matn beraman. aviator mostbet Mijozlar xizmatlari foydalanuvchilar savollariga tezkor javob beradi.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat