Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les temperatures pujaran progressivament de 5 a 10 graus i les gelades es mantindran en gairebé tota la Península amb manco intensitat
El fred comença a remetre a poc a poc des d’avui a tot el país, però encara hi ha zones de províncies que es troben en alerta vermella per temperatures mínimes de 18 a 20 graus negatius. És el cas de Saragossa, Teròl i Guadalajara. Aquí Policia i Guàrdia Civil han hagut d’ajudar persones que havien quedat totalment aïllades. A més, 450 carreteres continuen tallades i és a Toledo on hi ha les majors complicacions, amb una de les vies principals tallada al trànsit. A partir d’avui i durant els pròxims dies, les temperatures pujaran progressivament de 5 a 10 graus, però les gelades es mantindran en gairebé tota la Península, aixó sí, amb manco intensitat.
El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha insistit a la població en mantenir la precaució i ha afirmat que confien a restablir la normalitat en poc temps.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida