Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Ascendeix a 132 el balanç de víctimes mortals pel terratrèmol que va sacsejar ahir el nord-oest de Colòmbia. També s’han comptabilitzat més de 570 ferits. Milers d’habitatges s’han esfondrat, i diversos hospitals han quedat desbordats per l’emergència. Els punts més afectats són Pereira i Cali. En aquesta darrera ciutat, segons ha explicat el president colombià, Abelardo de la Espriella, hi ha gairebé 200 persones desaparegudes. També ha promès l’arribada de prop de 1.000 agents de l’autoritat per garantir la seguretat pública a Cali, on ja s’han comès alguns saquejos.
A l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, Juan Pablo Blanco, colombià resident a Mallorca i director del diari Baleares Sin Fronteras, diu que la comunitat colombiana ja frisa d’enviar ajuda al seu país.
Aquest dimecres, a partir de les 12.00 h, hi ha convocat un minut de silenci al Consolat de Mar, a Palma, per les víctimes d’aquests sismes.
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes