La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Una entrada de tramuntana i una massa d'aire fred que tocarà la Mediterrània occidental provocarà un canvi de les condicions del temps
Foto: Miquel Salamanca
122La situació meteorològica començarà a canviar les pròximes hores. Una entrada de tramuntana i una massa d’aire fred que tocarà la Mediterrània occidental provocarà un canvi de les condicions del temps.
Així i tot, aquesta situació nova no serà de precipitacions importants. Sobretot notarem una davallada significativa de la temperatura a migdia i l’augment dels niguls.
Dijous 20, dia de Sant Sebastià, el cel estarà molt variable, presència de més niguls des de primeres hores. A Palma no esperam precipitacions però els niguls seran més abundants que aquest dimecres.
A la resta de les Balears, qualque ruixat feble i molt esporàdic a Eivissa a primera hora i qualque gota a Mallorca. A patir del vespre pot ploure una mica a Menorca.
La temperatura canviarà, les gelades que s’han fet habituals aquestes darreres jornades ja no seran tan extenses però no desapareixeran. Continuarà gelant a la serra de Tramuntana i alguns sectors de l’interior d’Eivissa. Continuarem amb fred de nit i matinada i hi sumarem la temperatura baixa de dia. Màxima aquest dijous d’entre 12 i 14ºC.
A Palma començarà el dia de Sant Sebastià amb mínima entorn dels 5ºC i a migdia la màxima se situarà entre els 13 i 14ºC.
Divendres i dissabte la temperatura encara davallarà una mica més. A més, divendres hi haurà possibilitat de precipitacions amb un poc més de cara i ulls, tot i que no seran precipitacions general ni tampoc importants. La cota de neu divendres baixarà fins als 1.000 metres.
Gelada blanca
Quan la temperatura és negativa i la humitat elevada, el vapor d’aigua pot passar directament a sòlid sense passar per líquid. És un fenomen que s’anomena sublimació. En aquest sentit, tal com es mostra a la fotografia que acompanya aquesta notícia, és curiós observar formes peculiars com agulles, escates o plomes de gel.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones