El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Per altra banda, Eduardo Escudero planteja possibles solucions per reduir l'espera per a una intervenció quirúrgica als pacients del centre hospitalari eivissenc
Els pacients de l’Hospital de Can Misses són els que més han d’esperar per a una operació. La demora mitjana a l’illa és de més de cinc mesos i mig. El segueix Son Llàtzer, a Palma, on han d’esperar un mes i mig menys. Reduir l’espera a Eivissa és un dels objectius del nou gerent de l’Hospital.
Eduardo Escudero planteja possibles solucions per reduir l’espera per a una intervenció quirúrgica. S’optimitzarà l’ús de les sales d’operacions i es mira d’oferir millor retribució per les hores extraordinàries que fan els professionals. “Es replantejarà la instrucció sobre l’activitat extraordinària que ha de ser remunerada. Em consta que s’ha de prendre una decisió, però que fins que no es prengui, i crec que ha de ser en el pròxim mes com a tard, sí que hem d’intentar començar amb l’activitat extraordinària per a reduir la llista d’espera”, explica Escudero.
Assegura també que la col·laboració publicoprivada és essencial per a reduir l’espera per a una intervenció i també per a oferir un millor servei. “El nostre hospital de referència està a 120 quilòmetres amb aigua pel mig i ens hem d’intentar solucionar nosaltres els problemes. Si se’ns satura l’hospital no començam a derivar pacients a Palma, que allà ells si se satura un hospital sempre tenen un drenatge a altres llocs. Aquí, això no ho tenim, així que ha d’haver-hi una col·laboració amb la clínica”, detalla el gerent de l’hospital.
També espera poder incrementar el nombre de professionals que hi fan feina i fidelitzar-los perquè no se’n vagin de l’illa.
How are you?
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle