Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Avui acaba el termini de 20 dies previst inicialment
Salut ha decidit prorrogar 15 dies més la intervenció del geriàtric d’Alaior. Avui dimecres es compleixen 20 dies des que les autoritats sanitàries van prendre el control del centre, el termini previst inicialment. No obstant, la incidència de la Covid d’Alaior fa que s’hagi decidir mantenir la intervenció dues setmanes mes.
Aquest dimarts ha rebut l’alta la darrera resident que quedava ingressada a l’Hospital Mateu Orfila de Maó. El brot detectat al centre ha registrat 13 positius, 13 residents i 3 treballadors.
Demà s’inicia un cribratge massiu al municipi per controlar l’avanç de la pandèmia, que aquest cap de setmana ha registrat un altre brot, sorgit d’unes classes extraescolars de karate, amb 21 positius, de moment.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols