Són polls que havien caigut del niu, i que han sobreviscut gràcies a la feina i dedicació dels voluntaris del Centre de Recuperació de Fauna Silvestre
342
Aquests són els 10 mussolets que el GOB va alliberar ahir capvespre des de dalt del Toro, a Menorca. Són polls que havien caigut del niu, i que han sobreviscut gràcies a la feina i dedicació dels voluntaris del Centre de Recuperació de Fauna Silvestre. Una espècie d’hospital per a aquests animals que, després de setmanes de cura i atenció, ja tornen a volar forts i lliures; i a cantar durant els vespres d’estiu, un bon indicador de l’estat de la natura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa